roligt roligt..

idag så var ja hos Bogg på en grillkväll eller hur man ska säja de. de var några stycken som skulle äta grillspätt. SKIT GOTT.
men innan vi började grilla och sånt så var jag,danne och edward på Ica Kvantum och gissa vilka jag såg där när jag stog i kön för att betala! jo de var nämligen mitt EX och han lilla brud. USH.  jag har kommit över han men det är just det att för typ PRECIS ett år sedan så sov han över hos mig för första gången och vi blev tillsammans någon vecka senare. ush. det är just sånna där datum man verkligen vill glömma och bränna upp eller nått..
men iaf åter till kvällen. vi åt och drack lite, hoppade studsmatta (kommer säkert SKIT tuffa bilder senare från det.), spelade kort och umggicks. men nu är man hemma iaf. skönt. tack till hon tjejen som jag tyvär glömt namnet på som skjussade hem mig,martin(i think) och jocke. annars hade vi fått gått hem enda från kullsta till sandhamn och de mina vänner tar över en timme att gå och i detta kalla klimat är de inte skönt att gå..
nu ska iaf jag gå och sova tror ja.. börjar bli lite trött. :) så byebye.

Kommentarer
Postat av: Jess

Låter som att du hade en helkul kväll! Synd att du stötte på dom där på Kvantum bara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback