utmaning..

Hitta den här utmaningen hos hallonkyssar.
-skriva om tre kvinnliga och tre manliga kändisar du tycker om och tre du inte tycker om.

Dom kvinnliga jag gillar:

 
  1. Angelina Jolie -  jag tycker hon är en av jordens snyggaste brud!
  2. Carmen Electra - också hon är en av jordens snyggaste.
  3. Christina Aguilera - sjukt söt, sjunger ass bra och har grymt snygg klädstil.

Dom kvinnliga jag inte gillar:

 
  1. Carola - vet inte direkt varför men jag börjat tröttna på henne! 
  2. Victoria ?Posh? Beckham - snälla människa ÄT! ush. sjukt trött på henne! 
  3. Madonna - hur gammal är hon typ 50? Och sen har hon på sig sånna där baddräckts liknande saker! USH. Tant varning.

Dom manliga som jag gillar:

 
  1. Adam Brody - vem av alla OC-fans gillar inte han?  
  2. Bam Margerna - en riktig badboy. Så heeeet! 
  3. Justin Timberlake - underbar röst och ruggit het.

Dom manliga som jag inte gillar:

 
  1. David Beckham -  jag är fan trött på hela den familjen! 
  2. Kevin Federline - vem tycker om han egentligen? 
  3. Tom Cruise - fan, skit trött på han + så har jag fan aldrig gillat han..



det är ingen speciellt ordning på dom så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback