I'm back..

sådär ja, nu är jag hemma igen från en helt crazy vecka på gotland. kom hem med båten kl 04.00 imorse och känner mig riktigt trött. annledningen till att jag e uppe och inte sover som en stock är att jag måste jobba. jag hade sakt att jag kunde jobba OM det var kris och ingen annan kunde ch själklart tyckte dom att en helt vanlig söndag är kris så jag var tvungen att jobba, tänkte tinga och sjukanmäla mig men då blev  mamma och benny förbannade och började skrika på mig. men vadå jag vill fan vara utvillad när jag ska jobba för dom klagar på att jag alltid är trött. så jag tänkte ringa och kolla om jag verkligen måste komma ner och jobba.. tänkte skriva lite senare om hur det var och så och det kommer självklart bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback