jävla hummla.

hatar hummlor. speciellt när jag sover och dom försöker ta sig in i mitt rum.
igår blev det sent på jobbet.. jobbade 13timmar i streck. och dte var inte så faligt. fick stå i baren igen. fett kul. nu var det lite mer att göra iaf. tre flaskor gin, nästan två flaskor vodka och en och en halv flaska bacradi gick åt, sen tog cidern slut, sålde nästan slut på Landsort(ett lokalt öl från nynäshamn.) vi sålde nästan slut på vårat lager.
idag när jag kommer hem blir det städa och ta bort alla personliga saker. fotografen ska ju ta bild imorrn och de får typ inte vara några personliga bilder när det ska vara sånna där bilder. men det är lungt. jag ska ändå röja undan lite och packa ner. ska ju fan flytta snart. så fort jag tagit bilder på mitt nya lilla crib ska jag ta de. måste göra mig iordning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback