min allra första räkning..

var i min lägenhet idag.. tänkte att jag skulle packa upp dom två lådorna som fanns där.. och när jag klev in i så såg jag att det yttligare hade kommit ett brev.. självklart en räkning.. ska betala den sen när jag orkar:P haha.. mamma måste nog hjälpa mig med det.. haha.. sen hämtade jag även mitt modem till datan som hade kommit till skottens livs.. vilken jävla cykeltur jag tog idag asså.. först fårn jobbet till centrum. från centrum till lägenheten. från lägenhetn till skottens och därifrån hem.. USH! det känndes kan jag säja.. och de var skit kallt och cykla i nerförsbacke.. snart blir de vantar.. har redan börjat med halsduk.. ska snart göra mig iordning för att möta emmelie. vi ska typ handla pärlor, låter fett töntigt men vi ska ha typ en tjejkväll och pyssla:D haha vet inte om de blir idag eller imorrn.. vi får se, men nu ska jag iaf äta annanas
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback