projektet misslyckades.

jag ksulle ju göra om ett par jeans till en klänning/kjol med hängslen.. tanken var bra.. men hade jag inte varit så dum och klippt fel så hade det inte blivit misslyckat.men då blev dte plan B men då gjorde jag också felet att inte mäta innan jag börjar sy. så när jag väl skulle testade den långa tubtoppen dom det såg ut som så gick dte inte bra. det tog 15min att få på och gick inte att få av så det blev att jag fick klippa upp den.. nu när jag tänker på de kunde det ha blivit en korsett med snörning men allt blev förstört så det blev papperskorgen med allt.. MEN någon gång när jag får pengar och så efter jag flyttat och allt är bra ekonimiskt ska jag köpa lite tyg och sy mitt projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback