regn och åska.

jag vaknade till att det bara ÖSTE ner regn idag och det bara typ smällde till.. typ den värsta åskan jag hört. och jag ska GÅ till jobbet! KUL!! jag frågade mamma om inte hon kunde skjussa mig, hon sa kanske. så vi får se hur det blir.
jag ska iaf till min pappa idag. så då blir dte INGEN bloggning eftersom hans data blev tagen av åskan,det är inte första gången det händer. de är typ tre eller fyra modem som har rykt för honom pga åskan sen har de typ varit två eller tre datorer som blivit förstörda..men jag iaf hemma igen imorronkväll. kan inte vara hos pappa mycket längre eftersom dom på jobbet behövde mig. kommer inte få någon ledig stund nu för tiden. om jag ska klara mig själv så måste jag jobba varjedag i alla veckor..jag kanske kan ta EN dag ledig kanske varannan vecka eller så men inget mer.. måste fan byta jobb..
ne men nu ska jag iaf fixa mig.. benny skjussar ner mig till jobbet. YIPPIII..
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback