julklapps dilemma.

nu när julen närmar sig får jag typ ångest. har som sakt ganska många syskonbarn (11st för er som inte visste, snart blir dom 12.) men de blir bara julklappar åt 4stycken just nu dvs. tre av dom är jehovas och firar inte jul, sne är det två jag inte har träffat på typ sex-sju år och sedan har vi två som bor långt bort, så just för tillfälligt skiter jag i att köpa nått åt dom, kanske hittar nått på rean efter jul. och sen är de ju kris med pengar för min del just nu. eller de e ju inte mega kris men jag har inte så mycket iaf, så att hitta bra och BILLIGA julklappar är ju nästan omöjligt nuförtiden. förut kunde man köpa lite kritor och dom var ass tacksamma. nu är de bara tekniska grejer som gäller. nya mobilen,nya datorer, mp3 och med mera.. men mitt största dilemma är fan min brorson på elva år. fan köper man åt en elva årig kille som ÄLSKAR breakdance men ändå har allt han vill ha? hans syrra som är nio är mycket enklare att köpa till, lite läppglans och lite rosa ögonskugga mm så är man klar. ne de blir värkligen ett dilemma. dom andra två som jag ska köpa åt är ju bara ett och tre så de blir ju enkelt. bara gå på BR leksaker och hitta nått där. brukar alltid finnas några bra grejer till bra pris. ne nu ser jag att klockan tickar iväg och kom på att jag måste upp 10 imorrn för att tvätta och sedan springa iväg till jobbet vid 11.30.

Kommentarer
Postat av: Emma

oj det va inte några att handla till..=/ sov gott

Postat av: Micha

Svar: Jaa. Och 11-åringar är ändå MYCKET lättare, tycker i alla fall jag ;P När han var i den åldern var det bara att köpa ett tv-spel eller något i den stilen, så var det klart. Nu är det så jäkla viktigt vad det är för märke på kläderna osv. Suck ;P

2007-12-05 @ 10:48:47
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback