storstädning.

idag var typ storstädning med stort S. diskade allt jag hade glömt diska innan jag åkte till mamma. och jag säjer det GLÖM ALDRIG DISKEN! fyfan jag tror jag höll på att spy 5-6ggr. var tvungen att diska med tröjan över näsan så jag inte kunde känna lukten. ush.. jag vet jag låter äcklig men jag hade inte hunnit diska innan jag åkte.
sen plockade jag ihop allt jävla papper och skräp som inte behövdes så jag fick ihop typ fem soppåsar fyfan. skulle egentligen dammsuga med men jag fasnade framför tv när jag såg att en av mina favvofilmer visades på sexan, Grind!
men ska iaf försöka få ordning på mina garderober innan jag ska sova. all min rentvätt ligger just nu på min säng, och de är rentvätt från förra gången jag tvätta. haha. jag är riktigt lat.
men va fan jag har inte haft tid och ork när jag har jobbat. men eftersom jag är ledig och börjar igen den 4de så ska jag få allt snyggt o rent nu.
imorrn är det fan nyårsafton. på kvällen ska jag antagligen till bog med danne.  och på dagen hoppas jag att jag vaknar någolunda tidigt så jag kanske kan åka o handla. kanske åker till handen, beror på om emmelie kan följa med. måste köpa någonsorts tröja jag kan ha på migpå kvällen. men men. tvätthögen skriker på mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback