HATAR!

ush. hatar fan SL! mitt tåg skulle komma 21.52. kom det? NEJ!
fick stå och frysa tills nästa tåg kom 22.22 och sjävlklart missade jag Nynäståget då från Vh.
så då när jag kom till Vh fick jag vänta där 30min.. och sen när jag väl kom till nynäs, går min buss?
NEJ! då måste jag gå hem i kylan i 30min.. USH!
man tycker ju bussarna ska gå så länge tågen går men sjävlklart inte!

och en annan sak jag verkligen börjar hata.. det är dom små fjortisarna som gapar och skriker och tror dom e jätte tuffa för dom sitter med en cider i handen! SNÄLLA VÄX UP! har era föräldrar inte lärt er nått? visst drick, jag skiter i det. men att sitta och skrika är bara irriterande! ingen vill höra era röster!
det borde faktist finnas en Fjortis-fri vagn på tågen!

Kommentarer
Postat av: Jess - http://jesshicka.blogg.se

Shit pomfritt vilken skitkväll du måste ha haft! SL är verkligen pruttiga. Synd att det är så många som ändå åker med dom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback