ingen rubrik.

kom nyss hem från min praktik. ush va ont i fötterna jag har.
måste inhandla nya BRA serverings skor.
rätt skönt på praktiken, inte så himla mycket att göra.
fick typ bara göra bröd, några drinkar, gå ut med mat, vika servetter och duka up bord..
dom är faktist en skit bra praktik. man får lära iaf mycket där.
dom ska tex ta vinrpovningar med mig så jag får lära mig utligare mer om vin..

tror min navel är infekterad.. :S
hade ett litet sår i min navel (låter konstig, I KNOW!) och sen har jag pillat för mycket på det..
så nu är de jätte stort och lite gult och rött (ÄCKLIGT!)
det gör iaf skit ont! kan knapt ta vid min navel utan att det gör ont..
har bett mamma köpa ACOL sprit eller vad det heter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback