MOBILHELVETE!

ush. hatar min mobil just nu. satt och tog kort  på en grej på tåget hem nyss och helt plötsligt blir hela skärmen görn och lila! detta händer ibland och jag vete fan varför.. eller jag vet varför.. RÅKADE glöma min mobil när den var 2veckor gammal i byxorna som jag skulle tvätta.. LITE fuktskadad blev den, men efter några veckor blev den helt återställd, förutom när kameran blir psyko..
men dom på the Phonehouse sa att de var bara att kasta den för den kommer inte funka igen.
HA! IN YOUR FACE!
nu får vi iaf hoppas att kameran återställs inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Beata

Nee, de e ju lustigt, eftersom det ändå är en stor tidning.. =/

Oj, hoppas mobben krya på sej ;)

Postat av: emma

Konstig mobil. Men om det bara är kameran som är weird så, gör det väl inget.

2007-02-23 @ 12:06:23
URL: http://ramde.webblogg.se
Postat av: Jessica

drygt! mobiler e så fuckedup ibland!
du är utmanad kolla min blogg :D

2007-02-23 @ 16:01:27
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback