praktik.

första dagen på praktiken idag/igår. rätt skönt att äntligen vara hemma. har skit ont i fötterna, måte köpa nya bättre serveringsskor. trodde det skulle vara skit tråkigt och att alla där skulle vara skit snobbiga,efter som resturangen riktas mot snobbar typ. men ärligt så var dom inte det. dom var SUPER sköna. alla var runt 35-50år och var super gulliga mot lilla mig:) och de skönaste är att dom tycker inte jag behöver putsa bestik och glas utan dom tycker det är bättre att jag ute i matsalen och lär mig saker.
skönt var de oxå att dom tog hänsyn att jag bodde i nynäs och att jag fick gå typ när jag behövde åka. kunde ha varit hemma tidigare men jag var shysst och väntade på steff som jag hade lovat åka samma tåg med. men nu behöver jag inte känna ångest över att ha praktik för dom var jätte snälla. tyckte bärimot inte om deras blusar, det var shysst att dom var i svart men sjävla blusen var bara jobbig och för stor. men men. ska typ tvätta bort sminket och gå och lägga mig. :)

deras
hemsida om någon vill kolla hur min praktik ser och och så.

see ya lateer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback