är lite oroad.

Ja för er killar som läser: ni kanske inte vill läsa detta.. detta är lite mer tjejgrej..

jag går på p-piller och jag hade min lilla härliga lingonvecka för 2veckor sedan.. och nu börjar den tyligen igen.. och jag har inte missat att ta mina piller.. eller iaf inte många irad.. fan jag e lite oroad.. försökte hitta nått svar på vad de kunde vara och de första som kom upp var klamydia.. och det kan jag faktist inte ha.. jag testa mig nån vecka efter nyår och jag hade inte det då.. och jag har inte haft sex sen på nyår.. asså jag tror jag måste till Ungmottagningen ändå och kolla upp det.. kan ju ta ett klamydia test ändå.. för att vara säker..
men ni tjejer, om någon kan ha nån clue om vad det här är snälla skriv.. jag är lite rädd faktist :S

sorry om ni blev äckade or something..

Kommentarer
Postat av: Jess

Tjatja.. Har du missat minst en tablett så kan det vara det. Man behöver inte missa jättemånga för att få mellanblödningar. Men gå till UM för säkerhetsskull. Det ordnar sig nog :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback