en lista.

Vad sa du senast: jag sjöng ''hot stuff''
Vad sa någon senast till dig: mamma sa hej.
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: öhm. vet inte..
Vilken skvallertidning köper du helst: typ Hänt bild
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: Paris Hilton
Det mest irriterande ljudet jag vet: måste vara barnskrik på tåget på morronen.
Vad har jag alltid i min kyl: mjölk
Vad har jag alltid i mitt skafferi: snabbmakaroner
Pinsammaste boken i bokhyllan: har inga böcker i min hylla..
Vilken tå är längst på dig: stortån
Persienner eller rullgardin: rullgardin
Panta burkar eller slänga: båda.. beror på om man e hemma eller ute
Hur ser dina sängkläder ut: blåa påslakan, blåa och röda örngott
Hur många sms får du per dag: inga änsålänge
Vad ville du heta när du var liten: kommer inte ihåg..
Älsklingsfärg som barn: rosa
Älsklingsfärg nu: just nu e de gult
Ny serie som verkar bra: pshyk eller va dne heter verkar bra
Töntigaste reklam: finns så många.
Egenskap du saknar hos dig själv:  hmm.. ingen aning.
När grät du senast: vet faktist inte.
När skrattade du senast: idag på jobbet.
Vart önskar du att du var just nu: jadu.. vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback