ensam i mörkret..

igår efter jobbet så ringde danne och stoffe mig o fråga om jag skulle med o bada.. klockan var typ halv 11 på kvällen och jag tänkte what the fuck sure.. vi visste inte direkt vart vi skulle så vi åkte till lövhagen, vi gick där i mörkret i skogen till en brygga, ingen ville direkt bada där för vi visste inte om de var stenar eller inte vid bryggan.. plötsligt såg vi typ lite längre bort bakom en klippa att de kom rök och de såg ut som någon eldade.. grabbarna sprang genast dit och lämnade mig i mörket själv.. där stog jag ASSRÄDD på en brygga mitt ute i skogen.. till slut kom dom springandes och tog deras grejer och sa åt mig att springa.. jag fattade inte riktigt vad som hade hänt men det visade sig att dom hade skrämt dom som satt och grilla. sen åkte vi vidare till hamnvik och badade, precis när jag kommit till badstranden så åkte en polisbil vääldigt sakta vid grabbarnas bilar, grabbarna gick till bilarna ifall att polsen stannade, polisen åkte förbi och när dom åkerförbi badstranden där jag står så slår dom på typ deras ''spotlights'' mot mig.. fett läskigt, kände mig typ ut tittad.. men dom åkte bara förbi.. vattnet var iaf iskallt.. efter vi hade ''badat'' så åkte vi till danne och kolla lite på tv, och sen skjussade stoffe hem mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback