första doppet.

igår skulle ju jag o emmelie dra ut. men ingen av oss orkade igentligen inte, så vi sket i det.. så vi skulle vara med danne,sanjen och stoffe. så kom vi på att vi skulle bada och då åkte vi och hämta badkläderna, emmelie orkade inte följ med så jag blev ensam tjej som vanligt.. vi åkte ut till badplatsen som låt typ i sorunda. där vid badplastsen möte vi upp egge och bog som ville vara me, fast de var bara jag, stoffe och danne som badade. det var liitee kallt men de blev varmare efte ett tag.. sen åkte vi runt lite och till slut kom jag hem runt 01. och då var jag ass trött.. men men måste fixa till mig. ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Jess

Tjeeeena babe! Jag tänker terra dig i alla fall.. VARS E ALLA BILDER DU HAR UTLOVAT?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback