imorron blir de patricia.

nämde förra veckan att jag kanske fått jobb på resturang/nattklubben Patricia. ska dit imorrn och prata lite med hon som ringde.. hoppas verkligen jag får jobbet.. så idag efter jobbet ska jag fixa lite papper och så.. hittade inte mina betyg från Wedholms Fisk där jag praktiserade.. men de e lika bra.. dom gav mig ändå typ bara G medans Haga Forum gav mig typ MVG.. men men.. måste fixa mitt här nu sen blir det iväg på cykeln i god tid nu.. igår cyklade jag 25över och jag börjar halv.. kom 5minförsent.. men de var faktist pga den där jävla bilen som stog vid gångvägen där jag bor och som jag måste cykla på om jag ska kunna komma till jobbet.. ajja.. hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback