mitt störrsta hat..

jag hatar att flytta. det är det som jag hatar mest i hela världen.. jag har faktist inte bott mer än 4år på ett ställe eller ja om man räknar bort pappas ställe men där bor jag jag inte.. nu har mamma tydligen inget jobb eftersom tanten hon jobbade hos dog och tydligen kan hon inte få nått jobb i nynäs.. och nu då måste vi flytta till VH igen, eftersom hon har en chans att få jobb där.. och självklart kan hon inte pendla för de är för jobbigt.. så nu ska vi tydligen flytta till Vargvägen i VH..  jag har frågat dom om dom inte kan vänta tills jag åtminstone fått jobb och kan flytta själv.. men tydligen går de inte att vänta.. jag kommer iaf inte betala någon jävla hyra där.. tror dom jag tänker betala någon hyra när jag tvingas flytta till en lägenhet jag inte vill bo i så kan dom glöma det.. jag flyttar hellre till pappa och bor där..



tydligen när jag gav upp och sa okej så drog dom fram att dom egentligen vill flytta ner till nån skit ort utan för flen.. lixom ursäkta? och när mama sa de så sa jag att jag kommer inte flytta med om dom flyttar till flen, VH är okej. men flen! F*CK NO! flyttar dom till flen flyttar jag till pappa. och då kommer jag antagligen aldrig komma och hälsa på min mamma. jag vet det låter taskigt, men hon bryr sig inte om mina åsikter. hon blir bara så jävla arg om jag säjer att jag inte vill flytta. både hon och benny hoppar på mig som en jävla pittbul. dom sitter där och har gaddat ihop sig och bara sitter och höjer rösterna och när jag säjer att jag inte orkar mer att jag vill lägga ner konversationen så får jag skit för det med. jag är så arg och så ledsen.. jag orkar inte bo med min mamma längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback