sandpappra benen.

har länge letat efter sånna där sandpapper grejer som man har till benen.. hittade sånna på SOUK för några månader sen men jag handlade inte då och sista jag var där så hade dom inte. idag när jag åkte till pappa åkte jag lite tidigare så ja kunde gå inne i stan en stund innan. då gick jag dit och köpte ett paket.. de e 3st ''vantar'' med sandpapper på bådasidorna för 35kr. man ska gnida vanten lätt på benet i cirklar. det tog ett tag och det gick åt nästan en vante per ben. men de kanske berode på att mina ben va så håriga:P men nu e dom iaf lena och fina.. det svider bara lite men annars var de helt okej.. nu ska ja bara se hur länge det håller.. funderar på att gå och köpa ett paket till på onsdag när jag åker hem från pappa.. sånna ska jag ha med mig till gotland iaf..
rekomenderas att prova. finns på SOUK - ''Fashion'' mitt i mot pilgrimssmyckena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback