utflykt med danne och hans bil.

jag och danne träffades o prata lite.. vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på.. sen kom han på att han måste lämna sina vinterdäck på deras landställe på Lisö. så vi tog en trip ut dit.. hade alrid varit där.. när vi typ har kommit halvvägs dit så var vi tvygna att stanna pga att bromsen typ låg mot däcket så de rykte som fan.. men de löste sig och vi åkte vidare.. väl där ute visade han mig runt på deras tomt och sen tog vi en promenad runt de stora området.. det var riktigt gulligt ställe.. husen var små och låg nära varandra.. vid badplatsen så popade en liten kille till oss att han hittat en liten orm.. jag haaaataaar ormar och jag ville inte gå dit, men det var tydligen bara en liten kopparorm så då var de lungt.. sen när vi kom tillbaka från promenaden satt vi med dannes päron och åt glass med hallon.. så nu e man hemma från den lila utflykten.. måste ta nått och käka sen blir de nog sova.. ska ju till patricia imorrn.. och snälla emmelie följer emd som moralisk stöd. sen blir de kanske lite shopping, måste köpa lite grejer till gotlandsresan.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback