vi tog en tripp till bettna..

mamma mutade mig lite igår.. hon sa att hon skulle köpa luftmadrassen som jag skulle köpa om jag åtminståna skulle följa med till Bettna. och visst sure varför inte jag sparar pengar.. de tog fan typ tre timmar dit.. jag sov typ mer än halvatiden och vilken liten ''stad''. det fanns en såkallad bar/cafe och dom hade inte äns valig coca-cola! och baren var ju fan ingen bar! då var skolans bar 100ggr bättre. det som jag tyckte var lite märkligt var att det låg en bilaffär i dne liiiiilla staden, undrar om den lixom går runt? det fann tåg iaf MEN tågen stannade inte där, dom åkte förbi! sen när vi kom till radhuset som mamma o benny ville flytta till så var de FETT LITET! de var som halva mitt nuvarande rum plus att det var snetak så de skulle inte funka.. lixom jag tror faktist inte dom komemr flytta dit, dte var litet även för dom två själva..men tillslut åkte vi därifrån och när vi kommit typ till gnesta så käkade vi på nån pizzeria, jag åt en ''grillbiff'' som i självaverket var en platt gammal hamburgare! sen åkte vi då förbi ÖB där jag skulle köpa min luftmadrass, eller mamma skulle köpa. då hade jag jävligt tur, det fanns en kvar samt en pump! 

men nu måste jag gå och duscha om försöka bestämma mig vad jag igentligen vill ha från bolaget tills gotland.. det e fan bara en vecka kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback