bartenderutbildning.

jag har ju redan lite barutbildning som jag fick genom skolan. men jag vill ha mer. känns som att jag fick lära mig för lite.. mamma tycker jag ska plugga vidare på nån bartenderskola och jag har faktist fundrat på det.. kollade lite på skolor här i sverige,hittade en skola i göteborg och en i grythyttan som verkade seriösa.. sedan hitta jag en som man kunde vara i Kos eller Sunny Beach som också den verkade seriös. jag vill lixom ha en seriös skola. jag vill inte betala 15000:- för att supa 3veckor i rak och glömma allt man lärt sig.
såg också att skolan i göteborg hade somilerutbildning.. det skulle vara kul att plugga också.. men jag tror de blir barutbildning förstofrämst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback