CSI - Training camp.

jag ääääälskar CSI! och jag brukar ofta kolla in kanal5.se och se om nya spel har kommit. och nu tänkte jag att ja skulle spela om ett jag klarade för länge sen.. jag hitta dom ledtrådarna som fanns i början och hade bara offrets flickvän som misstänkt.. men hon leder ingenstans.. och alla ledtrådar leder ingenstans heller. jag vet ungefär vem som dödade honom och vet att dne ska gå och lösa men jag hittar inga mer misstänkta!! lixom alla fingeravtryck finns inte i databasen och sånt.. USH! ja kommer sitta hela natten lång me de här..
funderar på att köpa CSI spelen också.. de e kul att lösa sånna här fall :D

men om nååågon där ute vet ungefär hur man kommer vidare i fallet 'DOLD TRAFIK' på kanal5.se
hjääälp miig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback