igår..

igår på telegrafen när jag skulle leta efter några killar så såg jag att Christo stog där med några.. USH! fyfan, tur att man inte var för packad, då skulle han få stryk!! ush nej de e fan nakdelen med att gå ut i nynäs.. man ser folk man verkligen hatar!

men skönaste igår var nog den nya killen i baren, skit söt. jag beställde en San Fransisco och dom visste inte riktigt vad de va i den så jag fick förklara.. sen den andra killen sa att de skulle vara tequila i den och de ska de inte för de e en tequila sunrise.. dom blev lite överaskade över att jag kunde kanske mycket och frågade om jag gått barutbildning:D haha..
men synd att dom inte hade sakerna till en Grasshopper.. jag som vile ha den.

Kommentarer
Postat av: Christo

jasså å varför skulle du slagit mig då för?

2007-06-11 @ 16:44:34
Postat av: soofiee

haha jasså så du läser min blogg?
ne men jag hade nog in slagit dig, men du vet har fortfarande lite aggressioner kvar..

Postat av: Jess

Gotdamn! Jag undrar också varöfr Christo läser Sofies blogg. Hahaha.. Snacka om low life om man måste spionera på sina ex-flickvänner..

2007-06-12 @ 08:29:30
URL: http://jesshicka.blogg.se
Postat av: christ0

Snälla Jess vi har en gemensam kompis som säger åt mig ibland å kolla va hon skriver. för vi va tesammans för över 1 år sen å d va väll typ 1 månad. å hon fortsätter skriver en massa. å nu efter nyår så har hon skrivit så jävla mkt skit för ingenting. å då å då blir det automatiskt att ja "spionerar" för ja e så jävla förbannad på fanskapet att hon inte kan fixa ett eget liv å lämna mig ifred istället för å skriva en massa saker hela jävla tiden.

2007-06-12 @ 15:04:13
Postat av: Jess

Christo: Så om eran gemensamma kompis säger åt dig att hoppa från en bro så gör du det, right? Du gör ju allt annat han säger när det gäller dig?! Sofies blogg är Sofies blogg, kan du inte ta det hon har att skriva i den så behöver du inte läsa den. Enkel matematik!

2007-06-12 @ 16:59:23
URL: http://jesshicka.blogg.se
Postat av: Christ0

haha ja kan ta det. ja menar d e väll inge fel om ja gör likadant? e lika omogen ja då antar jag?
neh fan droppar istället. vill hon snacka skit får hon det. ja menar när hon ser mig vågar hon inte ens titta för hon e så feg. use the blogg sofie its all you got

2007-06-13 @ 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback