midsommarafton.

ush äntligen hemma från jobbet. har varit lite stressigt. jag o robert hade hela matsalen själva medans dom andra hade uteserveringen med kaffegäster. ush helt slut..
och nu ska jag berätta va som hände när jag cyklade hem.. jag pratade med danne i telefonen. jag ville bromsa in lite för jag ville inte cykla så snabbt när jag pratade i mobilen samtidigt som jag pratar i telefonen och ska bromsa råkar jag svänga med styret. jag tappar kontrollen över cykeln och cyklar rakt in i en rosenbuske! jätte kul! har skit ont i ena armen och cykelkorgen blev bara mos. när jag berättade för danne började både han och han polare i bakgrunden asgarva.. och samma sak gjorde mamma och benny när jag visade cykelkorgen och berätta vad som hade hänt.. pinsamt men faktist ganska kul när jag tänker efter..
ne nu måste jag hoppa in i dushen och tvätta bort gräsfläckarna och fixa mig ska nämligen ut med danne och några på telegrafen idag..

ha en bra midsommarafton.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh stackare har du jobbat hela agen? Hoppas att du får en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback