min dag..

jobbade idag några timmar.. var inte så mtk folk på resturangen pga att det var ösmo marknad.. så jag fick gå hem vid halv fyra.. hann nästan hem innan danne rinde och fråga om jag ville följa med ner till hamnen och käka glass.. och de gjorde jag :D skit gott, mjukglass med karamelltrössel :D sedan åkte jag hem o slappade lite och käkade. efter ett tag ringde danne igen och fråga om ja skulle me ut och åka bil med han,egge och henke.. vi skulle tydligen åka mot södertälje och kolla om vi hitta nån badstrand som danne hade stet som verkade nice, vi köpte emd oss lite bullar och lite läsk och satte oss i egges söta lilla röda polo(jag tror det är en polo, söt är den iaf.) och åkte iväg på en liten roadtrip.vi hittade inte stranden danne ville kolla men vi kom till nått ställe som hete typ eldstrand eller nått liknande mitt i ingenstans låg de några båtbryggor så vi satte oss där och käka våra bullar och matade fiskarna.. och nu e man äntligen hemma, ska snart sova är helt trött.. kollar lite på I,robot som går på 3an, har sett dne förut den e rätt okej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback