min morron.

igår var jag hos jennie. vi hade faktist skit kul, vi drack lite. det var roligt att träffa kompisarna som man inte sett sen studenten. det blev ganska sent. skulle igentligen sova där men jag kunde inte somna så jag tänkte att ja skulle ta första tåget hem och den gick 05.48 från haninge. jag gick från jennie typ 04.50. jag mådde lite dåligt så jag tänkte ja skulle ta en promenad. jag gick till handenventrum och tog bussen till vh för att sedan ta tåget. fick vänta typ skit länge på tåget eftersom den var 20min försenad. den blev änumer försenad i tungelsta och självklart så gick tåget bara till ösmo så man fick ta buss från ösmo till nynäs. men bussen kom inte. så jag fick stå och vänta på 858 som fick 06.40. så jag kom till nynäs 07.00 och han precis med min buss hem till sandhamn. så jag var äntligen hemma ungefär 07.15 och somnade typ 07.30.. jag tänkte faktist vara vaken änu längre. men jag orkade inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback