tjat,tjat och ännu mer tjat.

ush. mamma bara tjatar om att jag måste betala hemma och måste skaffa ett bra betalt jobb och massa shit! asså förlåt mig omjga kollar någon gång ibland om jag hittar nått intressant.. jag vill ju inte ta ett jobb som jag inte tycker är kul och som jag inte alls trivs med.. men jag hitta två typ intressanta jobb på arbetsförmedligens hemsida så jag skickade ett brev till dom två. så nu får vi se hur de blir.. ush.. allt handlar ju om min mamma och hur hon ska ha pengar.. och hon bara klagar på mig för att jag handlar förmycket?! OJ, förlåt mig att jag köpte en ny tröja.. förlåt att jag köpte trosor och strumpor också.. som att hon inte slösar pengar på svenskaspel när hon sitter och spelar bingo hema dagarna.. samma ska gäller benny som klagar över sin pension!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jobbigt et låter! Natti, natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback