ÅH MUTTER FACKER!

ursäkta stavningen ovanför men det var medvetet!

min mamma kan inte sluta söka jobb åt MIG! asså snälla jag är 18 har typ ett jobb iaf till sommarens slut.. varför ska jag stess söka nu? är så jävla arg på henne.. sne när man säjer ''tack men snälla sök inge mer jobb åt mig jag vill göra det själv'' då blir hon jätte arg och börjar klaga på mig eftersom jag går ut skolan snart och har inget jobb och blablabla.. men de är ju bara för hon vill ha sina jävla pengar sen.. eftersom jag går ut skolan så får hon inga pengar av pappa och då måste jag OMEDELBART börja betala här hemma.. men men.. jag funtar på att flytta till pappa efter sommaren eller nått, han KRVÄVER inte pengar i hyra eller liknande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback