en dag i skolan..

onsdagar är rätt sköna tycker jag, har bara för tillfälligt en lektion och det är Svenska B och den började kl12. Men jag var ändå tvungen att gå upp tidigare för jag skulle till Pso och sola, fick sola 1min en här gången. men iaf åter till dagen. Vi hade typ ingen svenska eftersom studierektorn skulle prata om nått om skolor efter gymnasiet men jag orkade inte gå på den så jag hade svenska.. Ush pallar inte med våran uppgift vi gör. Men nu sitter jag på Engelska B som jag inte äns har, sitter och väntar på emmelie som slutar om 30min. asså måste bara säja att Engelska B värkar vara en av dom konstigaste lektionerna jag har varit med om, läraren kan knapt engelska och alla gör typ inget.. ta tex Steff,Nadja,Danne och Lisa sitetr i nån ''Discussion club'' och en av dom ska förklara ne bild och dom andra ska rita. haha, men jag måste säja bilderna ser jävligt roliga ut. Ta tex Steff's bild på en kille hade JÄTTE litet huvud.


Kommentarer
Postat av: Steff

Haha, så litet huvud var det inte! Det var en stor UTSVÄNGD jeansjacka som förvärrade det hel :D

2007-03-21 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback