inget flak?!

fan va trött man blir på folk.
steff sa i börjar att alla skulle vara beräda på att betala 1000kr var för att åka flak..
ingen trodde på henne och sa nej nej de är inte så dyrt..
vi hittar inget bra flak för vi är för sent ute.
när vi då försöker hyra ett från Volvo och sånt liknande så börjar folk klaga igen..
har ni tänkt på de, har ni känt på de där och priset och blablabla..
när vi tillslut hittar ett flak, det typ SISTA i hela stockholm så börjar folk klaga..
det är för dyrt! 850kr/person.. lixom alla säjer hur mtk dom vill ha ett flak..
men alla klagar och bara sitter där och gör inget..
Steff är den som gör nästan allt! och hon ska ha jävligt mycket tack för det..
jag står bakom henne 210% och jag försöker hjälpa henne så mycket jag kan.
 jag skiter i om det är dyrt eller inte
JAG SKA HA ETT JÄVLA FLAK!
flak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback