barprov och ostprovning.

hade mitt stora praktiska prov idag i barteknik. självklart drar jag dom två dinkarna jag inte kan.. som tur va va anders och jeanette snälla och lät mig göra en bloody mary, och sjävlklart glömmer jag citronen.. fan då.. men jag fick VG på hela kursen så jag e rätt nöjd:)

sen efter bartekniken hade jag tävligsservering, där skulle vi idag prova några ostar från en ostaffär inne i stan.. dom va fan goda, speciellt dom två getostarna:) mums.. fast blev lite illamående..

haha, jag o lisa har gjort upp en plan.. vi ska gå ut och gå sednare idag. och om Keijo loggar in så ska jag fråga om han ska med:P haha fan måste ju få träffa han någon gång.. missade ju han i fredags:( men men..skriver senare om hur de gick på promenaden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback