Eurovision Song Contest 07.

såg nästan alla. detta tyckte jag om låtarna.

01 - dom verkar gilla grönt. byta kanal efter att bara se dom i 2sek.
02 - lite som back street boys.
03 - nja...
04 - de hörs fan att hon är irländare. SKIT DÅLIG!
05 - hörde av nadja att den skulle vara sorglig. men fan den var ju den bästa!
06 - snygg klänning de va typ de ända.
07 - varför kom den med? dom kunde lika gärna skippa den.
08 - bus stop? nja..
09 - byte kanal när jag hörde den..
10 - vem f*n är maria?
11 - inte min smak..
12 - sverige fan. börjar gilla den..
13 - varför i hela friden har han en katt runt halsen!
14 - såg den inte.
15 - trodde den skulle vara bättre.. en blandning mellan Tatu och Sugababes
16 - för jazzig..
17 - NEJ!
18 - haha sköna lirare..
19 - flygvärdar funkar inte. de blir lixom lite barbie känsla!
20 - för mycket av allt!
21 - den såg jag inte heller..
22 - hörde att klänningarna kostade 3,5miljoner! en fråga: varför?
23 - för lugn.
24 - nej! lär dig sjunga människa!

de där va lite va ja tyckte om alla bidrag! är inte nån direkt shlagerfantast men funkar att kolla på.
kollade du på ESC, om du gjorde vem gillade du?


Kommentarer
Postat av: elsa

Jag hejade på Vitryssland eller Sverige.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback