naglar!

gjorde mina naglar idag på ProfessioNAIL, blev missnöjd i början men nu  när jag har tagit bort alla dom 15lagernagellack dom hade på mina naglar är jag mer nöjd.. 366kr blev det allt som allt.. igentligen skulle de bli billigare men men.. allt berode ju på att hon första tjejen som gjorde mina naglar sa att ja skulle spraya vitt på tipparna så mina naglar där under inte syns.. men men palla.. allt de där smeten är borta nu och nu kan jag måla den färgen jag vill..
ska dock inte göra misstaget som förut att  börja fila och shit.. förra gången blev jag fan besatt av att fila dom och tillslut gick dom av:(

en fråga till någon som vet. en nagel har ju ca 3 lager. om man filar bort alla dom 3lagrerna får man ingen nagel då? stämmer de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback