nya skor.

pappa köpta två par skor till mig idag:) han skulle ju egentligen köpa bal/student klänningen men eftersom jag redan köpt båda så fick han köpa skor. två par blev de då eftersom vi var på skopunkten och pappa köpte också skor så då fick vi ett par gratis:D
det blev iaf några jag kollade på förut.. typ pumps med öpen tå och band vid hälen eller hur man ska förklara, ett par svarta och ett par vita..

image80

där är iaf dom vita, dom svarta är liknande fast lite tjockare klack och så är de resor istället för spänne vid hälen där bak. hitta dom inte på skopunktens hemsida.



sen när jag väntade på tåget i vh mot nynäs ringde nadja o frågade om jag inte kunde jobba åt Maud, så då åkte jag dit, råkade krossa två glas och sammtidigt kära upp ett finger.. sen blev de så jävla mycket tjaffs och jag kände inte att jag hade nån lust att vara kvar..
nu har iaf mitt finger slutat blöda.. men de gör fortfarande lite ont när man rör fingret.. måste typ hålla den rak hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga! Skopunkten är praktiskt! att få ett par skor gratis är aldrig fel...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback