sova är skönt.

slutade tidigt idag, var hemma typ kvartöver 12.. somnade när jag skulle kolla på tv, fan va skönt de va.. sov typ en timme,sen så gick ja upp och bestämde mig för att laga mat men jag orkade inte. så jag hamnade framför tv:n inne i vardagsrummet.. och va tror ni jag gör då? somnar IGEN! haha.. fattar inte varför ja va trött.. jag somnade fan vid halv 10 - 10 igår.. men men, inatt kommer jag inte kunna somna eftersom jag sov på dagen.. FAN! just fan.. jag satte på en tvättmaskin förut.. kanske måste se om den är klar:P



uppdatering: jag kollade om maskinen va klar och jag hade inte äns någon tvätt i maskinen. jag hade inte äns tvättat något! snacka om att jag e trött och virrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback