en buss last med fulla gubbar.

idag på jobbet var det fullbokat. ett brudsällskap och ett sällskap som firade någons pension.
brussällskapet gav 25kr i dricks som både jag och robert skulle dela på :S men dom där andra som i stort sett bara var gubbar gav MIG massor av dricks. inte så mycket dricks när dom betala maten. men sen när dom skulle betala all dricka som faktist var ganska mycket så fick jag nästan 350kr. en av dom där gubbarna flörtade rejält med mig.  sa att min mun liknade camron diaz. haha han var lite rolig. jag tror alla dom där sköna gubbarna var busschaffisar och när alla skulle åka satte sig alla i en SLbuss och åkte vidare till någon annan krog, men dom där gubbarna var nog ganska fulla när dom åkte eftersom dom var 19st men bara typ 15st drack och dom gubbarna drack upp ALLA vårat Landsort Lager (nynäshams lokalaöl för er som inte vet) och även typ ca 15st Falcon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback