hemma hos pappi.

igår åkte jag till min pappa. och när jag möte upp honom i upplands väsby så sa han att vi skulle åka och käka hos min bror patrik aka palle. så de gjorde vi igår.. palles lila dotter fyllde ett förra månaden och jag har inte sett henne på jätte länge.. skit söt liten unge och nu kan hon gå lite om man håller i hennes hand dvs.
idag ska vi, efter pappa har slutat jobbet till Rimbo. det är den stora rimbomarknaden idag och jag vill så gärna gå där. har inte varit där sedan jag gick i 5an tror jag.. när jag var mindre åkte vi alltid dit och jag köpte alltid sån där gott marknadsgodis. så idag ska jag tamefan köpa upp mig ett lager sånt.. haha.. imorron blir de hemgång. ska åka hem då men ska svänga förbi handen innan. jennie ringde igår och fråga om jag ville komma över då, de skulle tydligen bli fest och jag har inte träffat dom på ätte länge så jag vill jätte gärna komma..

grattis änu en gång luciano för körkortet, sa ju att du skulle klara det. ALLA klarar de i nynäs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback