storhandla.

idag efterjobbet bestämde jag mig för att åka och stor handla mat. såg lite tomt ut i kylskåpet. jag var dum nog och handlade idag, kunde ha väntat tills på fredag tills mamma och benny fått dne nya bilen. dom hade kunna skjussat mig. jag CYKLADE iaf till ica och handlade för exakt 300kr, har aldrig hänr mig förut tror jag att summan blir exakt sådär. sen försökte jag få på alla skaffar och sånt på cyklen. lite krångligt men de gick tillslut fick sitta och nästan hålla i toapepperna som inte satt fast så bra på pakethållaren. men jag klarade mig hem iaf.
idag läste jag iaf ut min andra bok, Alla var där. den var rätt bra. lite jobbig och läsa ibland. men jag köpte iaf två nya böcker för 29kr/st på ica. ena är Pamela Anderssons bok Star och den andra är Läppstiftdjungeln av tjejen som skrev sex and the city.. så nu ska jag börja läsa dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback