bloggtorka.

har inte skrivit så himmla mycket på sistone.. har varit helt slut.. eftersom jag jobbar VARJE dag! och då blir an lätt trött och helt mörbultad..
idag ska jag iaf tvätta för första gången i min tvättstuga.. asså jag hr tvättat förut men inte i dee tvättstugen, jag är inte direkt som sanjen som är 20år och ALDRIG tvättat eller diskat i hela sitt liv..
imorron blir det iaf iväg till handen efterjobbet.. ska träffa emmelie sen ska vi iväg till farsta och shoppa.. ska bli asskul för jag har inte varit ifrån nynäs på typ år och dagar känns de som..
ne nu måste jagiaf fixa lite kläder, har ju fan inget att ha på mig till jobbet förutom en skjorta. så jag måste fan leta fram ett par brallor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback