blomser dekoration

jag och emmelie hade en liten tjejkväll idag.. möte upp henne vid konsum.. och där köpte vi en varsin buket med blommor,en oasis var och två krukor var.. sne gick vid hem till emmelie.. på vägen snodde vi lite blad och blommor som vi hittade:P haha.. och sen när vi kom hem till henne så satte vi oss och gjorde våra blomster arragemang..(ursäkta stavningen, svårt ord..) den första jag gjorde blev lite cp. det blir alltid mina första för att då vet jag inte hur jag ska göra.. sen den andra blev SKIT snygg.. emmelies andra blev en liknande som också den var skit snygg.. sen efter de satt vi och snacka och drack lite vin.. haha.. just de, emmelie hade ingen vinöppnare.. de kom hon på när vi skulle öppna vinet.. så vi försökte öppna med skruv och skruvmejsel.. de gick inte bra!! så vi tog beslutet att köra ner korken i vinflaskan.. det gick rätt bra.. vinet smakade inte kork iaf! sen när klockan blev runt 12 så skulle jag ta mina blommor och cykla hem.. självklart började det regna.. så jag fick cykla och försöka hålla i påsarna som var på blommorna så dom inte skulle förstöras.. det gick bra, blomorna höll.. och helt plötsliget när jag går upp för baken nästan vid mig så ser jag nått som ser ut som en katt i busken.. jag saktar in för att se vad det är.. dte var en grävlig.. jag har aldrig sett en levande och jag har hört att dom bits så jag hoppade över till andra sidan på cykeln och går ass sakta då ser den mig och springer.. och jag hoppar på cykeln och cyklar gärnet.. ville inte bli biten.. och när jag kommer hem och låser upp dörren så skulle jag lyfta ur påsarna med blommorna DÅ går ena påsen sönder och blomman rasa ner i cykelkorgen.. FAN va tur jag har! för dte var nämligen den snyggaste av dom.. hade dne gått sönder hade jag blivit ledsen, men den klarade sig.. det var bara stenarna som rammlade av.. ska ta bild på som imorrn.. för nu ska jag saktist sova.. är skit trött..
så ha de bra och sov gott..



har märkt att jag alltid har två punkter istället för en när jag avslutar en menig.. förlåt till er som ogillar det.. haha kan inte råför det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback