böcker.

de börjar bli tråkigt nu på hösten på jobbet.. speciellt på helgerna.. de komme rnästan ingen och man har inget att göra än att bara sitta och stirra in i väggen.. så jag letade efter några bra böcker på bokus.se. hittade två börckr som jag genast ville ha.. men dom fanns inte i pocket och det är det jag vill ha.. ska ju iväg med emmelie på tisdag till farsta och handla så då ska jag gå till bokaffären och kolla om dom har dom två böckerna. jag tycker mest om sånna där böcker som e baserat på en verklig händelse och det ska inte vara något ''fjant'' grej.. utan mer om mord,misshandel mm.. en perfekt typ av dom är pojken som kallades det böckerna.. har läst nästa alla och jag kan säja att dom böckerna läste jag ut efter bara några timmar efter jag hade köpt dom.. och dom böckerna jag är efter nu är David Pelzer's (författaren till pojken som kallades det) bror som även han har skrivit två böcker. eftersom han blev misshandlad och mammans nästa offer efter att hans bror,David blivit borttagen från mamman. så jag hoppas att dom finns som pocket.. annars får jag låna dom på bibblan..

till er som inte har läst Pojken som kallades det, GÖR DET. den är så värd att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback