i min nya lägenhet..

internet har kronglat som fan men nu verkar det börja funka.. annars är väl allt bra i lägenheten.. är jävligt ensamt men det blir man väl van vid. skönt är det iaf att mama och benny inte flyttar förns den 1december. hade dom flyttat samtidigt som jag hade jag inte klarat mig. började gråta när mamma skulle åka hem när hon hade släppt av mig hemma.. det bara kom lixom.. hon förstår att det är jobbigt just nu och hon förklara att hon kommer hjälpa mig så mtk hon kan med lägenheten och hyran och så.. och det vet jag att pappa också kommer kunna göra.. synd bara att jag inte kommer träffa han så mycket.. det är så jävla lång väg från nynäs till almunge och jag får INGA lediga dagar från jobbet.. måste skaffa mig ett riktigt jobb där man får typ 2dagar ledighet. ush börjar bli lite trött, ska till mitt kära *NOT* jobb imorrn och jobba.. ush. kommer typ vara dött precis som det var idag.. fast jag ska nog kolla lite på tv innan jag ska sova.. måste ju passa på nu när man har några gratiskanaler man får testa och se på.. vetefan om de kostar elelr nått men jag har inte beställt det iaf.. och komemr det en räkning ska dom fan få ett argt telefonsamtal. försöker skriva mer imorrn.. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback