igår.

igår efter vid halv fem tiden ringe jag emmelie och fråga om vi skulle hitta på nått.. hon hade precis slutat din praktik. så hon började gå hem mot mig.. jag mötte henne och sedan gick vi hem till mig.. vi beslutade oss för att kolla på film men eftersom min digitaltv har slutat sända canal+ och dom där så bestämde vi oss för att se en pay-prew-view film genom comhem. jag hade nmligen fått hem två gratis biljetter på de. de fanns typ bara 5filmer som visades just igår så vi bestämde oss för filmen; säg att du älskar mig. riktigt bra för att vara svensk ungdomsfilm, dom brukar vara färsta B-filmerna men dne här var faktist ganska bra.. ganska vulgär i början eftersom tjejen blir våldtagen av två killar och dom är inte så snälla om man säjer så.. men värd att se iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback