jag gillar min dingitaltvbox.

jag har kanaler jag inte har beställt och jag älskar dom..  älskar canahl + mix, film1,film2 och film3.. jag har typ sett filmer jag älskat flera gånger.. typ som sincity.. jag gillar den filmen assmycket.. och nu kan jag se den typ varje dag.. samma sak med en geishas memoarer har inte riktigt hunnit sett slutet men dne går hela tiden så jag kan se den.. såg tillomed att brok back moutin kommer sändas... dne måste jag se.. har inte sett den samma sak gäller kalle och chokladfabriken.. den vill jag också se.. men någon film jag VERKLIGEN gillar är MR & MRS SMITH. dne går hela tiden den med jag älskar de.. fast comhem ligger fortfarande lite på minuslistan pga bredbandet.. men dom ska skicka nytt modem så de e lungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback