jag hatar comhem.

mitt internet funkar fortfarande inte som det ska. jag skickade ett mail till dom idag.. eftersom jag inte pallar lägga ut 100kr igen på telefonräkningen på mobilen. jag bad dom att skicka hit någon jävel och kolla vad som var felet.. och nej använde inte ordet jävel till dom.. ska iaf ringa min kära bror som är datanörd4life och se vad han säjer.. om inte han vet vad som är problemet så får jag ringa comhem igen och vet inte dom byter jag fan bolag! jag tänkte faktist be dom ge tillbaka mina pengar som jag betela räkningen på. tänker inte betala någonting som inte funkar.. de var ju en kille från comhem som ringde upp mig igår efter jag hade pratat med dne första killen.. han sa iaf att de kunde ju inte vara modemet som var felet eftersom de funkade att gå ut på internet efter att starta om datan.. MEN HALLO min data funkade fan SKIT PERFEKT innan jag hade comhem.. varför skulle de vara min data då? tur att man inte är binden på bredbandet som jag är på tvn. två jävla år är jag binden till comhem på tv.. ääh nu måste jag skicka iväg detta inlägg innan internet lägger av som det råka göra flera gånger jag ska blogga nu.. ska sova sen också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback