jävla comhem!

ringde comhem från min mobil idag för att kolla om dom visste vad som felet var med mitt modem. typ alla mina pengar gick åt.. hade 130kr på mobilen när jag hade lagt på hade jag 22kr.. sen viste dom inte var felet var, killen försökte förkalra vad jag skulle göra genom telefonen men inget han sa funkade.. sen sa han att han skulle skicka några som skulle komma hit o kolla.. INGEN HAR KOMMIT. en annan kilel ringde iofs men han frågade bara samma sak som den andra killen.. och nu måste jag ringa upp dom igen när jag blir offline igen.. och då ska jag fan säja åt dom att komma hit.. ist för att sitta och slösa mina pengar med att försöka förkalra någor skit som inte funkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback