lite nytt

köpte igår två påslakanset på hemtex. dom var asbilliga 149kr/st.. och när jag såg dom tänkte jag direkt hur bra dom skulle passa in i min lägenhet.. xakt samma färger nästan.. och idag, till min förvåning kom mamma och benny tillbaka till mig efter att ha släppt av mig några timmar tidigare och jag ser att dom har nått i bilen.. de va en micro till mig.. jag blev bara liiiiteee besviken att den inte var röd eftersom jag vill ha det mesta maskiner i rött.. har ju lixom OBH nordica Chili i de mesta..men den var ändå snygg.. den var silvrig så den va snygg.. tur att dne inte var vit iaf..
image148
Ursäkta för den missfärgade sänglakanet under mina påslakanset, mamma misstvätatde lite:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback