min första hya betald.

sådär ja.. efter mycket om och men så fick jag till det iaf.. min första hyra är betald.. eller igentligen inte min första eftersom mamma betalade den första.. men känns både skönt och jobbigt att börja betala allt själv och så..
var iväg och handlade förut också... där rök 300kr IGEN.. har typ lagt ut typ 900kr bara på mat de här tio dagarna jag bott här.. men mycket är sånna där saker man har användning till mycket.. typ som socker,mjöl,kryddor,toapapper,ris och pasta.. så jag har iaf mat för typ en månad nu.. ne nu ska jag värma maten jag fick från jobbet, fransk pannbiff med getost och stekt potatis.. ska igentligen vara madeirasås till men de ville jag inte ha.. tog lite tzasiki ist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback